لوازم یدکی فوتون را از کجا بخریم

توضیحات درباره انواع لوازم یدکی خودرو و فروشگاه های لوازم یدکی خودرو را اینجا انجام می دهم.

لوازم یدکی فوتون را از کجا بخریم

۷ بازديد

لوازم یدکی فوتون از کجا بخریم؟
لوازم یدکی فوتون را از کجا بخریم؟

چکیده : حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که بعد از مدت کوتاهی از خرید لوازم یدکی با مشکلاتی مانند خرابی خودرو یا خرابی قطعه تعویض شده رو به این سوال که لوازم یدکی فوتون را از کجا بخریم؟ شوید. بدون شک استفاده از لوازم یدکی با کیفیت تاثیر زیادی در کارایی و بهره وری بهتر خودرو خواهد داشت.

حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده که بعد از مدت کوتاهی از خرید لوازم یدکی با مشکلاتی مانند خرابی خودرو یا خرابی قطعه تعویض شده رو به رو شوید. بدون شک استفاده از لوازم یدکی با کیفیت تاثیر زیادی در کارایی و بهره وری بهتر خودرو خواهد داشت. خرید لوازم یدکی متناسب با مدل خودرو، سال تولید و کیفیت بالا یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خودرو به شمار میرود. در این میان خرید لوازم و قطعات خودروهای چینی مانند خوروهای تولید شده توسط کمپانی فوتون موتور از اهمیت بالایی برخوردار است و در ادامه به طور تخصصی به معرفی لوازم یدکی فوتون و انواع آن پرداخته خواهد شد.

آشنایی با لوازم یدکی فوتون

کمپانی فوتون موتور به منظور ارائه بهترین خدمات و تولید لوازم یدکی با کیفیت در سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده و یه یکی از بهترین مراکز تولید و توزیع لوازم یدکی با در نظر گرفتن خدمات پس از فروش، رضایت مشتری و تسهیل در خرید، تبدیل شده است. این کمپانی با تمرکز بر کیفیت محصولات و تقاضای مشتریان، محصولات و لوازم یدکی متنوعی تولید کرده و انواع فیلترها، صفحات فشار و کلاچ، ژنراتورها و استارت از تولیدات اصلی این کمپانی به شمار میروند.
انواع لوازم یدکی فوتون

شرکت فوتون تولیدات متنوعی داشته و در صنعت خودروسازی تمرکز خود را تنها بر روی تولید خودروهای سواری معطوف نکرده است. البته که تعداد کمی از خودروهای تولید شده توسط این کمپانی به ایران صادر میشوند و به همین دلیل این ذهنیت در میان مردم متداول است که خودروهای این کمپانی تنها به خودروهای سواری و خودروهای قابل استفاده در فضای شهری محدود میشود. به همین دلیل در ادامه به معرفی خودروهای این کمپانی و همچنین لوازم یدکی پر مصرف این خودروها پرداخته خواهد شد.

لوازم یدکی کامیون فوتون: در میان نام های آشنایی مانند اسکانیا، ایسوزو و بنز و...، فوتون نیز از غافله عقب نمانده و کامیون های سنگین و نیمه سنگین متنوعی در لیست خودروهای تولید شده خود دارد.

لوازم یدکی پیکاپ تونلند: یکی از جذاب ترین خودروهای فوتون موتور، خودروهای دو کابین یا پیکاپ این کمپانی است که به دلیل قابلیت های متنوعی که دارد، میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزمره و سفرهای آفرودی به شمار برود، همچنین فوتون تونلند میتواند گزینه ی مناسبی بجای تویوتا هایلوکس باشد که البته به دلیل قیمت پایین تر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

لوازم یدکی ساوانا: ساوانا یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کمپانی فوتون است که به دلیل قابلیت های متنوعی که دارد، میتواند یکی از بهترین ها در انتخاب خودروهای شاسی بلند به شمار برود. قیمت مناسب این خودرو یکی دیگر از عوامل موثر در خرید این خودرو است و میتواند کمک کننده باشد.

لوازم یدکی ون وانا: فوتون محصولات متنوعی در عرصه حمل و نقل عمومی به بازار روانه کرده و در این میان میتوان به واگن های قطار، اتوبوس و مینی بوس و البته ون های 14 نفره اشاره کرد. با وجود اینکه این خودرو بیشتر مناسب حمل و نقل شهری و جابجایی مسافران است، اما گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی و تجهیز کردن واگن آن به شمار میرود.
مزایای خرید لوازم یدکی اصلی فوتون

بررسی و شناخت مزایا خرید لوازم یدکی اورجینال میتواند دارندگان این خودروها را ترغیب به داشتن محصولاتی با کیفیت، با عمر بالا و قیمت مناسب با توجه به کارایی محصول داشته باشد. به همین دلیل در ادامه به بررسی مهمترین مواردی که جزو فواید خرید این محصولات به شمار میرود، پرداخته خواهد شد.

· کیفیت قابل اعتماد

شرکت فوتون موتور با تحقیق و توسعه پیش از تولید محصولات و همچنین بررسی کنترل کیفیت قطعات تولید شده یکی از بهترین گزینه ها برای خرید لوازم یدکی خودروهای فوتون به شمار میرود.

· تولید انبوه

همانطور که اشاره شد یکی از دغدغه های اصلی خریداران خودروهای چینی، عدم دسترسی به لوازم یدکی و لوازم مصرفی با کیفیت است. خوشبختانه شرکت فوتون دارای 3 مرکز توزیع قطعات و لوازم یدکی در جهان است که هر ساله بیش از 200هزار قطعه در آن تولید میشود.

· سیستم توزیع

همکاری کمپانی فوتون با برترین تولید کنندگان لوازم یدکی باعث شده تا این کمپانی به یکی از برترین تامین کنندگان پیشرو تبدیل شود. این مورد حتی برای تامین قطعات در سایر کشورها و نقاط دور از مراکز تولید و توزیع قطعات نیز صدق میکند.
نکاتی که پیش از خرید لوازم یدکی باید بدانید

بدون شک توجه به مواردی که به خرید بهتر لوازم یدکی فوتون منجر میشود، میتواند کمک شایانی به خریدار کند. به همین جهت در ادامه به بررسی موارد مهم و کاربردی در این زمینه پرداخته خواهد شد.

· خرید لوازم یدکی اصلی با قیمت بالا بسیار بهتر از خرید لوازم یدکی غیر اصلی با قیمت کمتر است که به دلیل کیفیت پایین، مجبور شوید در زمانی کوتاه نسبت به تعویض لوازم یدکی اقدام کنید.

· ارائه خدمات پس از فروش به ویژه برای محصولاتی که قیمت بالاتری دارند و کارایی آنها مهم است، اهمیت زیادی داشته و میتواند در استفاده از لوازم یدکی برای طولانی مدت موثر باشد.

· توجه به مدل خودرو و سال ساخت آن در انتخاب و خرید لوازم یدکی اهمیت بالایی داشته باشد، چرا که ممکن است پس از مدتی تغییراتی جزئی در طراحی محصول ایجاد شود که استفاده از لوازم یدکی قدیمی را غیر ممکن میسازد.

· یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب لوازم یدکی، توجه به نوع گیربکس است. برخی از کالاها با گیربکس دستی و برخی دیگر مناسب با گیربکس هیدرولیک است. به همین جهت باید به آن توجه شود.

· توجه به سوخت خودرو، دیزلی یا بنزینی بودن خودرو یکی دیگر از مواردیست که میتواند در تنوع محصول موثر باشد و به انتخاب بهتر کالا منجر شود.

· برخی از فروشندگان لوازم یدکی به دلیل بسته بندی اورجینال، ضمانت سلامت فیزیکی کالا را تایید نمیکنند و تنها به دلیل باز نکردن بسته بندی، ضمانت اصل بودن محصول را ارائه میکنند. سلامت فیزیکی قطعه یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود و شامل تست کردن قطعه قبل از استفاده میشود.

· ثبت و نگهداری شماره قطعه خریداری شده در صورت رضایت از عملکرد قطعه و لوازم یدکی به شما این امکان را میدهد تا در صورت رضایت از عملکرد قطعه بتوانید در آینده مشابه همان قطعه را تهیه کنید.

· یکی دیگر از مواردی که میتواند در رضایت از خرید تاثیر زیادی داشته باشد، توجه به خدمات قبل از فروش و یا مشاوره رایگانی است که پیش از خرید محصول دریافت میکنید.

بهترین فروشگاه لوازم یدکی فوتون موتور

بدون شک انتخاب فروشگاهی معتبر که محصولاتی با کیفیت همراه با قیمت مناسب عرضه کند، یکی از دغدغه های اصلی خریداران این محصولات به شمار میرود. فروشگاه لوازم یدکی فوتون یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش لوازم یدکی خودروهای فوتون است که به دلیل قیمت رقابتی، مشاوره رایگان پیش از خرید و همچنین ارائه خدمات پس از فروش، میتواند یکی از بهترین انتخاب ها به شمار برود. شما میتوانید به منظور خرید لوازم یدکی و مصرفی و همچنین کسب مشاوره رایگان از وبسایت این مجموعه دیدن فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.